اگر به دنبال آرایش عروس جذاب و گیرا هستید با ما همراه شوید


میکاپ عروس آرامیس مد – چطور آرایش عروس جذاب کنیم؟

یکی از این کارها انتخاب آرایش درست است. این کار شامل چند مرحله است، مانند آماده کردن پوست صورت برای شفاف و درخشان بنظر آمدن، انتخاب آرایشگر برای انجام آرایش عروسی تان، و اختصاص زمانی مناسب برای یک (یا دو) آرایش آزمایشی. از جمله کارهایی که پیش از عروسی باید انجام دهید این است که متوجه شوید چه مدل آرایشی بیشتر به صورتتان می آید. اکنون زمان این است که با چم و خم رسیدن به اهدافتان آشنا شوید و عروسی زیبارو با صورت درخشنده شوید.

قسمت اول: همه چیز آرایش کردن صورت

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:03

۱-پوست خود را آماده کنید.

در روز عروسی، صورت خود را با یک نرم کننده ضعیف ماساژ دهید، چه می خواهید خودتان آرایش تان را انجام دهید و چه آرایشگر دارید. الان وقت عوض کردن رویه همیشگی که به انجام آن عادت دارید نیست. اگر صورتتان پوسته پوسته شده، از اسکراب های قوی استفاده نکنید و بجای آن از شوینده ای ضعیف و ملایم بهره گیرید. اگر روی صورت خود لکه دارید با Visine روی آن را بپوشانید و در غیر اینصورت کاری نکنید. چیزی که باید روی آن متمرکز شوید داشتن یک پوست تمیز و نرم است که بتوان روی آن آرایش عروس جذاب انجام داد و زیبا بنظر رسید.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:02

۲-انتخاب رنگ:

رنگ پوست و رنگ زیرساز را طوری انتخاب کنید که به شکیل شدن آرایش شما کمک کند. با توجه به تنوع انواع پوست (که از ۱ تا ۶ شماره گذاری می شود)، شرکت های آرایشی و بهداشتی از تعاریف خاص خود برای توصیف رنگ های آرایش خود در طیف خاص و منحصربفرد خودشان استفاده می کنند. و این مسئله امری همیشگی نیست. برای مثال، ممکن است یک شرکت به روشن ترین فونداسیون خود “رنگ عاجی” بگوید، درحالیکه شرکت دیگر همان رنگ را “بور” نام نهد. بنابراین، در رابطه با رنگ هایی که به پوست صورتتان می‌آید، بهتر است ابتدا بطور وسیعی درباره طیف رنگی از “بور” تا “متوسط” تا “تیره” فکر کنید.

  • رنگ زیرسازی عاملی است که باید برای انتخاب رنگ های مکمل و زیبا از آن استفاده کرد.
  • شما می توانید با ترفند بسیار ساده‌ای رنگ زیرسازی خود را تعیین کنید. یک قطعه نقره و یک قطعه طلا را روی پشت دستانتان قرار دهید. اگر طلا شروع به ذوب شدن کرد، متوجه می شوید که زیرسازی گرمی دارید. اگر نقره شروع به آب شدن کرد، پُر واضح است که زیرسازی سردی دارید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:02

۳-شروع کنید:

کارهای اولیه ای برای شروع لازم است. بین زمانی که شروع به آرایش کردن می کنید و زمانی که از میهمانان خود خداحافطی می کنید، ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. استفاده از مواد زیر سازی کننده قبل از آرایش به شما این اطمینان را می دهد که آرایش عروس جذاب شما در طول رقص، نوشیدن و حتی گریه کردن باقی خواهد ماند. محتمل است که کسانی شما را لمس کنند ولی این مسئله بندرت پیش می آید. بعلاوه، با استفاده از مواد زیرساز می توانید چین و چروک و خطوط اضافی روی صورتتان را از بین ببرید و سوراخ های موجود روی صورت خود را نیز پُر کنید.

  • بعد از مرطوب کردن پوست، مقدار کمی از آن را استفاده کنید، ولی قبل از اینکه فندانسیون را به صورت خود زدید. بطور یکسان در سراسر سطح پوست صورت و پلک خود پخشش کنید تا لایه ای صاف را برای بقیه آرایش مهیا کنید.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:03

۴-فندانسیون:

اغلب افراد به اشتباه فکر می کنند که برای آرایش عروس جذاب کانسیلر را قبل از فندانسیون باید استفاده کرد، ولی متخصصان زیبایی تفاوت آن را توضیح می دهند. بعد از اینکه پوست خود را زیرسازی کردید، به آن اجازه جذب شدن و خشک شدن دهید. یکی از اشتباهات فاحشی که می توانید در طول آرایش انجام دهید این است که در انتهای هر مرحله به آن اجازه خشک شدن ندهید. در صورت نیاز، سشوار موی خود را روشن کنید و آن را روی درجه خنک قرار دهید و به سمت جلو و عقب صورت خود تکان دهید و سپس به سراغ انجام مرحله بعدی روید.

  • زیرسازی سرد:

به دنبال فندانسیونی باشید که تمایل رنگی اش به سمت قرمز و یا آبی باشد.

  • زیرسازی گرمی:

به دنبال فندانسیونی باشید که تمایل رنگی اش به سمت زرد و یا طلایی است.

  • تعیین درستی سایه:

یک نوک انگشت از فندانسیون را برداشته و روی بخش پایینی و وسط فک خود بزنید. اگر ناپدید شد، گزینه خوبی است!

  • شروع فندانسیون:

از لایه های باریک و از وسط صورت خود شروع کنید و با کمک شانه مخصوص به سمت خارح پخش کنید. نیازی به ایجاد هیچ خط مرئی نیست، بنابراین به ترکیب آن زیر فک و روی گردن خود توجه کنید.

  • قالب:

برای مشاهده ادامه آموزش آرایش عروس جذاب و گیرا اینجا کلیک کنید.

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-عروس-جذاب-گیرا/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: